MotoryzacjaReklama i marketing

Reklama dla kierowców

Kolejne formy reklamy podbijają polski rynek. Trzeba przyznać, że agencje prześcigają się w wymyślaniu coraz to bardziej nowoczesnych strategii, dzięki którym klienci zyskują kolejnych nabywców swoich towarów i usług.

Tak naprawdę dzisiaj trudno jest zaskoczyć grupę docelową, przyzwyczajeni natłokiem komercyjnej reklamy raczej jesteśmy nią znudzeni i poirytowani aniżeli zainteresowani. Kiedy w telewizorze pojawia się pasmo reklamowe natychmiast przełączamy kanał, kiedy widzimy wielki billboard w centrum miasta denerwujemy się, że zasłania okazałą przecież elewację budynku. Jasne stało się, że reklama ma być dzisiaj skromna i nie tyle działać na emocje co być informująca.

Tym samym powstał nowy kanał – to reklama dla kierowców zamieszczana na formacie takim jak ramki do tablic rejestracyjnych. Zdaniem firm Inwen, która je produkuje to jeden z najskuteczniejszych obecnie kanałów reklamowych. Przede wszystkim przekaz tego rodzaju nie jest natarczywy, kierowcy widzą jedynie hasło reklamowe, dane teleadresowe czy logo firmy. Co więcej, reklama tego rodzaju jest czysto informacyjna i właśnie skromna, mimo niewielkich rozmiarów jest zawsze widoczna – siłą rzeczy kierowca musi patrzeć przed siebie i na jadący przed siebie samochód.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *