Pozyskiwanie klientów poprzez wyklejanie tablic
Jak wiadomo istnieją różne źródła pozyskiwania klientów. Jednym z najbardziej efektownych jest z pewnością dobra reklama. Choć outdoor troszkę mógł w ostatnich latach stracić kosztem nowoczesnej reklamy internetowej, billboardy i bannery wciąż mają się całkiem nieźle pod tym względem.
Niezależnie od tego jaki jest jej rodzaj, czy to reklama telewizyjna, internetowa, zamieszczona w prasie czy po prostu wyklejanie tablic banerami – każda przyczynia się do pozyskiwania całkiem sporej liczby klientów. Jak nie trudno się domyślać bardzo wiele osób w naszym społeczeństwie jest wzrokowcami i mając do wyboru w sklepie dwa artykuły, spośród których jeden widzieli wcześniej np. na billboardzie, bardziej prawdopodobne jest to, że dokonają zakupu właśnie tego, który widzieli na reklamie – prowadzi to do wniosku, że wyklejanie tablic reklamowych może być strzałem w dziesiątkę.
Zatrzęsienie reklam
W obecnych czasach na porządku dziennym jest to, że widzimy mnóstwo reklam. W telewizji istnieją bloki reklamowe, na których stacje zarabiają pokaźne sumy, jednak pomimo tego, iż są one czasami negatywnie odbierane przez widza – zwłaszcza jeśli przerywają nam ulubiony film czy serial, to zostają w pamięci i również mają wpływ przy wyborze produktów na zakupach. Nie inaczej jest w przypadku reklam zewnętrznych zwanych też outdoorowymi, z tą różnicą, że nie przerywają nam one oglądanych przez nas programów. Istnieje ich cała masa, zwłaszcza w większych miastach Polski jak Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk itd. można się z nimi spotkać dosłownie na każdym rogu. Firmy wydają multum pieniędzy na reklamy, ale najwidoczniej jest to opłacalne skoro niektóre z nich robią to na tak wielką skalę.